Malu Pasman

Algemeen Bestuurslid

Malu Pasman is Algemeen Bestuurslid van D66 Amsterdam Nieuw-West. Daarnaast werkte zij als fractie-assistent voor de fractie in de Stadsdeelcommissie.

Malu werd al op jonge leeftijd thuis aangestoken met het politieke virus en werd in 2010 vanwege het progressieve gedachtegoed lid van D66. Aanvankelijk was zij vooral actief voor de Jonge Democraten, waarvan zij in 2013-2014 Algemeen Secretaris & Vicevoorzitter was. Daarnaast vervulde zij verschillende bestuursfuncties bij de Thema-Afdeling Digitaal66. Sinds 2014 woont zij in Slotervaart, waar zij zich meteen thuis voelde. Malu heeft Nieuw-West leren kennen als een stadsdeel met een eigen identiteit en veel potentie. Vanuit D66 hoopt zij zich in te zetten voor het behoud van het groene, ruime en multiculturele karakter van Nieuw-West.

Malu studeerde Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en werkt in het dagelijks leven als ICT-consultant bij een grote Telecomprovider. In haar vrije tijd doet zij aan fitness, bezoekt ze graag musea en proeft ze goede wijnen. Daarnaast is ze een groot liefhebber van oude films, sport en technodeuntjes.