donderdag 17 september 2020

DAV D66 Amsterdam Nieuw-West

Op 21 oktober 2020 organiseren wij een afdelingsvergadering voor onze leden in stadsdeel Nieuw-West. Wij zullen vanaf 19.30 fysiek vergaderen. Het bestuur zal vanaf 19.00 aanwezig zijn voor de inloop.

Tijdens de vergadering komen onder andere de jaarrekening, de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen  en de activiteitenplanning aan bod. Helaas hebben een aantal bestuursleden besloten hun werkzaamheden te moeten beëindigen. Gelukkig hebben vijf kandidaten gemeld die rol vol enthousiasme op zich te willen nemen. De nieuwe kandidaten voor het bestuur krijgen de gelegenheid zich voor te stellen. Ieder lid uit stadsdeel Nieuw-West krijgt de mogelijkheid zijn/haar voorkeurstem uit te brengen. Ronald Mauer ( dagelijks bestuurder in Stadsdeel Nieuw-West) zal terugblikken op de lange warme zomer in Stadsdeel Nieuw -West. Ook zullen de plannen voor de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen in 2021 en voor Stadsdeel Nieuw-West besproken worden. Tenslotte nemen we afscheid van de vertrekkende bestuursleden.

In verband met COVID vragen wij jullie afstand te houden, tijdens de vergadering te gaan zitten en je van tevoren aan te melden via Facebookevent. Wij hopen jullie te zien op 21 oktober a.s. bij Casa Sofia, Ottho Heldringstraat 3, 1066 AZ Amsterdam. www.casasofia.nl Inloop vanaf 19.00, start vergadering 19.30.

Dank voor het lezen en tot snel!

Bestuur D66 Amsterdam Nieuw-West