donderdag 29 november 2018

Afscheid Hilde van Stelten (SDC)

Helaas heeft ons stadsdeelcommissielid Hilde van Stelten besloten haar werkzaamheden in de stadsdeelcommissie per 1 januari neer te leggen. De combinatie van het werk in de stadsdeelcommissie en haar nieuwe baan in het onderwijs vallen haar te zwaar. Samen met een aantal onvoorziene omstandigheden heeft Hilde helaas doen besluiten om te stoppen met haar werkzaamheden als stadsdeelcommissielid.

De procedure voor het zoeken van vervanging is de afgelopen weken in gang gezet. Hilde zal haar werkzaamheden rond de gebiedsagenda’s nog netjes afronden en vanaf januari definitief vertrekken. Wij willen Hilde als bestuur bedanken voor haar inzet voor de buurt Slotervaart, het gehele stadsdeel en in een eerdere fase als bestuurslid voor D66 Amsterdam Nieuw-West.

Tijdens de stadsdeelcommissievergadering van 18 december zal er formeel afscheid genomen worden van Hilde. Deze zitting is, net als alle andere zittingen van de stadsdeelcommissie, openbaar toegankelijk voor publiek of te volgen via deze link.