donderdag 6 juli 2017

D66 houdt spreekuur in Slotermeer

Wil jij als bewoner van Nieuw-West directe invloed hebben op wat er gebeurt in de Stopera? Kom dan op vrijdag 21 juli naar Westside Slotermeer voor een speciaal spreekuur van Reinier van Dantzig, fractievoorzitter van D66, de grootste partij in de Amsterdamse gemeenteraad.

Van Dantzig komt naar het stadsdeel op uitnodiging van de D66-fractie in de bestuurscommissie van Nieuw-West. “Toen Reinier een maand geleden door de leden was gekozen tot lijsttrekker voor de verkiezingen in maart 2018, stelde ik hem voor om nu alvast de wijk in te gaan”, zegt Jeroen Mirck, fractielid in Nieuw-West. “Dat wilde Reinier graag doen, want hij hecht veel waarde aan het groen, de ruimte en de stedelijke ontwikkeling in Nieuw-West.”

Het D66-spreekuur op 21 juli vindt plaats van 11:00 tot 13:00 uur in Westside, Burgemeester De Vlugtlaan 125 in Slotermeer. Van Dantzig is aanwezig namens D66 Amsterdam, samen met Jeroen Mirck van de D66-fractie in Nieuw-West.

Horeca-ondernemer Reinier van Dantzig voert als D66-raadslid in de Stopera het woord over thema’s als wonen, wijkaanpak, sport, studentenzaken, veiligheid en evenementen. Tijdens het spreekuur mogen bewoners en ondernemers hem natuurlijk ook vragen stellen over heel andere onderwerpen die te maken hebben met het beleid van de gemeente Amsterdam.

“Ik heb er zin in om met de bewoners van Nieuw-West in gesprek te gaan”, zegt Van Dantzig. “Het wordt een gezellig, informeel spreekuur, dus kom gewoon langs. Vooraf aanmelden is niet nodig, want we zitten klaar om met iedereen te praten. Ik wil graag horen wat jou bezighoudt.”

Meer weten? Kijk op www.d66amsterdam.nl