maandag 9 januari 2017

Campagne Tweede Kamerverkiezingen 2017- Meld je aan als vrijwilliger!

Beste leden van D66 Amsterdam Nieuw-West,

Het zal jullie niet ontgaan zijn. 2017 wordt het jaar van de Tweede Kamer Verkiezingen op 15 maart. Nederland zal opnieuw naar de stembus gaan om opnieuw de Tweede Kamer en de Minister-President te kiezen. Het worden spannende tijden met hopelijk een mooie en grote overwinning voor onze eigen partij, D66.

Om deze gehoopte overwinning te kunnen verwezenlijken is er in Nederland, maar ook in Nieuw-West werk aan de winkel. Als bestuur streven wij ernaar om een zichtbare en effectieve campagne te gaan neerzetten in dit mooie Amsterdamse stadsdeel. De hulp van onze leden is hierbij onmisbaar. Helpt u ook mee?

14 januari: Nieuwjaarsactie in Amsterdam
Op 14 januari is de eerste kans om met ons mee de straat op te gaan. De campagne is dan nog niet officieel gestart, maar in ieder Amsterdams stadsdeel zullen er vrijwilligers de straat op gaan om appels uit te delen en om de mensen op straat een gelukkig nieuwjaar te wensen. Een leuke actie waarbij je op een makkelijke manier alvast andere D66-ers kunt leren kennen die er straks bij de campagne ook bij zijn.

We verzamelen op 14 januari om 14:30 uur bij Grand Café Sloterplas en zullen van 15:00 tot 16:00 uur de appels uitdelen op het Osdorpplein. Na het uitdelen van de appels is iedereen van harte welkom om mee te gaan naar een café in Amsterdam waar we met alle stadsdelen samen komen en van Sjoerd Sjoerdsma en Jan Paternotte zullen horen waarom dit de beste campagne ooit wordt. Doe je mee? Meld je dan aan via campagne@d66amsterdam.nl.

Komende campagne acties
Kun je op 14 januari nou niet, maar lijkt het je wel leuk om actief te worden tijdens de campagne, dan zijn er nog voldoende andere kansen om aan te sluiten. Zo zullen we bijvoorbeeld op 18/2 meedoen aan de landelijke in gesprek met actie en gaan we in de laatste zaterdagen voor 15 maart zichtbaar zijn. Op 13/3, 14/3 en 15/3 zullen we aanwezig zijn op Station Sloterdijk en Station Lelylaan. We zullen op zoek gaan naar leden die op deze dagen in de ochtend of in de middag op één van deze stations aanwezig willen zijn om te flyeren. Liever zelf inplannen wanneer je helpt? We zijn ook altijd op zoek naar vrijwilligers die willen helpen met het plakken van posters.

Ben je nu al enthousiast? Dan kun je altijd even mailen met amsterdamnieuwwest@gmail.com. Wij zullen dan verder contact met je opnemen. Je kunt ook altijd iemand van het bestuur aanspreken tijdens de komende nieuwjaarsreceptie op 17 januari om dan meer informatie te krijgen.

Omdat nog niet alle data en tijden bekend zijn willen wij u allemaal vragen om uw e-mail goed in de gaten te houden. Ook zullen wij alle informatie op de website van D66 Amsterdam Nieuw-West plaatsen: http://d66amsterdamnieuwwest.nl/.

Heeft u Facebook? Op onze Facebook pagina zullen wij ook alle informatie rondom de campagne met u delen. U kunt ons liken via de volgende link: https://www.facebook.com/D66AmsterdamNieuwWest/.

Wij hopen u allen te zien tijdens de campagne!

Namens het bestuur,

Gerhard Top