maandag 2 januari 2017

ALV D66 Amsterdam Nieuw-West 17 januari – Agenda en Stukken

Beste leden van D66 Amsterdam Nieuw-West,

In een eerder bericht hebben wij u aangekondigd dat er op 17 januari een ALV en aansluitend een nieuwjaarsreceptie zal plaatsvinden georganiseerd door D66 Amsterdam Nieuw-West. Wij zien u graag vanaf 19:00 uur bij Theehuis de Akermolen. Tijdens de ALV zullen er verkiezingen zijn voor het kiezen van een Bestuurslid Communicatie & Campagne en voor een Bestuurslid Algemeen. Daarnaast zullen we stemmen over de bijdrage vanuit de deelafdeling Nieuw-West aan landelijk voor de tweede kamer verkiezingen 2017. Komt allen en besluit mee!

Na de ALV begeven wij ons naar de bar waar vanaf 20:30 uur de nieuwjaarsreceptie zal plaatsvinden. Een uitstekende gelegenheid om andere D66 leden in Nieuw-West te leren kennen en om elkaar een gelukkig nieuwjaar toe te wensen!

Via de onderstaande links kunt u de agenda en de stukken terugvinden voor de ALV:

Agenda ALV 17-01-2017

Conceptnotulen ALV NW 22-11-2016

D66 NW Begroting 2017

D66 NW Voorstel afdracht NW aan landelijk tbv TK 2017

Via de volgende link kunt u de eerder gestuurde uitnodiging met verdere toelichting vinden: http://d66amsterdamnieuwwest.nl/actueel/nieuwjaarsreceptie-alv-d66-amsterdam-nieuw-west-17-januari/.

Namens het bestuur zien wij u graag op de 17e!

Gerhard Top

Albert van Marwijk Kooy