vrijdag 16 december 2016

Nieuwjaarsreceptie & ALV D66 Amsterdam Nieuw-West – 17 januari

Voorlopig zitten we allemaal nog met ons hoofd bij de feestdagen, maar wij willen u toch alvast uitnodigen voor onze Nieuwjaarsreceptie op 17 januari. Voorafgaand aan de Nieuwjaarsreceptie komen we bij elkaar voor een algemene ledenvergadering. U bent van harte welkom vanaf 19:00 uur bij Theehuis de Akermolen in Osdorp.

Tijdens de ALV zullen we besluiten over de financiële bijdrage vanuit Nieuw-West aan de landelijke afdeling voor de campagne van de Tweede Kamerverkiezingen in maart. Ook zal er een verkiezing plaatsvinden van een tweetal bestuursleden.

We kiezen het Bestuurslid Communicatie & Campagne waarvoor alleen Nienke Jansen zich tot op heden kandidaat heeft gesteld en we kiezen een Bestuurslid Algemeen, waarvoor Arif Çolakkadioğlu zich kandidaat heeft gesteld. Natuurlijk zal er ook een update zijn vanuit de fractie. Gebruik uw stem en kom mee besluiten tijdens de ALV! Hieronder kunt u alvast de agenda terugvinden:

1. 1. Opening
  2. 2. Vaststellen agenda
  3. 3. Vaststellen notulen vorige vergadering
  4. 4. Vaststellen stemcommissie
  5. 5. Voorstellen bestuurskandidaten
  6. 6. Verkiezing bestuursleden
  7. 7. Update uit de fractie
  8. 8. Voorstel bijdrage D66 Nieuw-West aan campagne Tweede Kamer 2017
  9. 9. Begroting D66 Nieuw-West 2017
  10. 10. Stemming over voorstel bijdrage aan campagne TK en begroting 2017
  11. 11. Uitslag verkiezingen
  12. 12. Rondvraag
  13. 13. Sluiting

Na de ALV begeven wij ons naar de bar waar vanaf 20:30 de Nieuwjaarsreceptie zal beginnen. Lukt het niet om de ALV bij te wonen? Dan kunt u natuurlijk altijd vanaf 20:30 aansluiten. Tijdens de receptie heeft u de gelegenheid om andere leden van de afdeling Nieuw-West te ontmoeten en om elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen. Bent u nog nooit bij een activiteit van D66 Amsterdam Nieuw-West geweest? Dan is dit een zeer geschikt evenement om de afdeling te leren kennen!

Wij zien u graag op 14 en/of 17 januari en wensen u voor nu fijne feestdagen toe!

Namens het bestuur,

Gerhard Top