woensdag 5 november 2014

D66 gaat 18 november in gesprek over social media

Op 18 november om 20:00 zal wederom onze maandelijkse activiteit D66 In gesprek met plaats vinden, dit maal samen met stadsdeel West. Deze maand staat deze in het teken van de de vrijheid van meningsuiting en sociale media.

Deze keer bundelen de afdelingen D66 Amsterdam Nieuw-West en D66 Amsterdam West en de D66 Mensenrechten Kennisgroep de krachten om ons politieke cafe samen te organiseren.

Thema is: het vrije internet; de vrijheid van meningsuiting vanuit het oogpunt van social media. Social media geeft iedereen een stem, wat is de invloed hiervan op onze samenleving, de politiek en het maatschappelijk debat. Er treed verharding op, vanachter zijn/haar pc voelen mensen geen remmingen om zicht te uiten. We gaan een aantal maatschappelijke discussies bespreken onder leiding van Eric Klaver en kijken hoe social media daarin een rol heeft gespeeld. Sprekers Teun Gautier van Free Press Unlimited, Jeroen Mirck en De Speld.

Locatie:
Van de Buurt
www.vandebuurt.nl
Gerard Callenburgstraat 1
1055 TV Amsterdam

Voor meer informatie volg ons speciale Facebook-event.